Garancia, jótállási információk

Alaprendelkezések

A Szolgáltató által forgalmazott termékekre vonatkozó kötelező jótállás szabályait tartalmazó 151/2003. Korm. rendelet 2. § szerint

10 000 forintot elérő, de 100 000 forintot meg nem haladó eladási ár esetén egy év,

100 000 forintot meghaladó, de 250 000 forintot meg nem haladó eladási ár esetén két év,

250 000 forint eladási ár felett három év.

10 000Ft alatt webáruházunk külön 6 hónapot biztosít a fogyasztó rendelkezésére 

az ékszer vásárlás időpontjától mely a számlán szereplő teljesítés dátumával megegyező. A vásárlót a jótállás joga akkor illeti meg, ha a hiba a termék fogyasztó részére való átadását követően keletkezett. 

 A megjelölt rendelet alá nem tartozó termékek tekintetében a gyártó által biztosított jótállási idő a webáruházban a termék mellett feltüntetésre kerül. Ezzel kapcsolatos problémák felmerülése esetén az üzemeltető pontos információt tud adni. 

Jótállás esetében a fogyasztó a jótállási időn belül a meghibásodott termék díjmentes javítása vagy cseréje illeti meg. A garanciális javítások a gyártási hibából eredő meghibásodásokra terjednek ki. A garancia feltételek a termékek használati útmutatójában levő feltételek betartásával együtt érvényesek. 

Nagy általánosságban a jótállás, garancia nem érvényesíthető abban az esetben, pl. ha az ékszer gyöngyhöz való csatlakozásánál lévő úgynevezett gyöngy befogató tű sérült, beletört a gyöngybe, mivel ebből nagy valószínűséggel az következtethető, hogy valamilyen külső mechanikai behatás(keményebb tárgyhoz ütődés) érte a gyöngyöt. Amennyiben a gyöngybefogató tű sértetlen, egyértelmű garanciális javításra, cserére jogosult.

Meghibásodása esetén a termékhez tartozó számlán szereplő bélyegzésen megjelölt e-mail címen és telefonszámon kaphat bővebb felvilágosítást a teendőkről vagy továbbá webáruházunk található elérhetőségeinek valamelyikén. 

A termékek garanciális szervízpontjára történő eljuttatásának költsége a vásárlót terheli. A meghibásodott terméket közvetlenül webáruházunk címére kell visszaküldenie. Portósan küldött csomagokat nem áll módunkban átvenni, azt minden esetben visszaküldjük a feladónak!  

A kijavítás során a termékbe csak új alkatrész kerülhet beépítésre. Az Szolgáltatónak törekednie kell arra, hogy a kijavítást, vagy cserét 15 napon belül elvégezze. Ha a kijavítás vagy a kicserélés időtartama a 15 napot meghaladja, akkor a vállalkozás a fogyasztót tájékoztatni köteles a kijavítás vagy a csere várható időtartamáról. A jótállás körében végzett tevékenység költségei a Szolgáltatót terhelik. 

Egyebekben a jótállásra a Ptk.6.171-173.§-ban foglaltak az irányadók. 

A kötelező jótállással érintett termékeket a 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet melléklete sorolja fel. 

Garancia érvényesítésének lépései:

1. ÍRJA MEG NEKÜNK

Írjon nekünk az info@bemylux.hu email címre(Facebook messengeren kereszül nem fogadjuk el a garanciális ügyintézés kezdeményezését.)   az alábbi adatok feltüntetésével:

  1. A vásárláskor megadott  név és/vagy email cím
  2. A megrendelése száma és vagy számla sorszáma és a visszaküldendő termék(ek) cikkszáma  (megtalálja a megrendelés visszaigazoló emailben vagy a termék adatlapján, több termék esetén minden cikkszámot kérünk feltüntetni);
  3. Az eset leírása és a termékről készült fotó(kizárólag kép formátum jpg, jpeg, png stb.), melyen jól látható az esetleges meghibásodás.

 Ezután az ügyfélszolgálatunk feldolgozza a kérését és válasz e-mailben közli a további teendőket.(Kérjük, amíg nem kap visszajelzést, addig ne adja fel a csomagot!)

2. EZUTÁN JUTTASSA VISSZA HOZZÁNK A KAPOTT CSOMAG TELJES TARTALMÁT

Azaz a vásárolt neghibásodott terméket számlát/jótállást.

A csomagot lehetősége van FoxPosttal visszaküldeni az alábbi csomagautomatába:       

Nagy Martin E.v.

 Hajdúszoboszló Tesco”

(Hajdúszoboszló 4200 Hajdúszoboszló, Kabai útfél 0228/2 hrsz.)

vagy házhozszállítással az alábbi címre kérjük visszaküldeni a csomagot:

Nagy Martin E.v.

4200 Hajdúszoboszló Bródy Sándor utca 59

+36-20-951-2532

info@bemylux.hu

Fontos, a címet, telefonszámot és email címet kérjük pontosan a fentiek szerint tüntesse fel, azért hogy a csomag biztosan megérkezzen hozzánk.

3.  15 MUNKANAPON BELÜL KIJAVÍTJUK VAGY ÚJ TERMÉKRE CSERÉJÜK

Amint visszaérkezett hozzánk a termék új termékre cserélés esetén 1-3 munkanapon belül feladjuk Önnek az új csere terméket. Garanciális javítás esetén 15 munkanapon belül kijavítjuk és feladjuk Önnek a javított terméket.

Shopping Cart