Garancia, jótállási információk
A Szolgáltató által forgalmazott termékekre vonatkozó kötelező jótállás szabályait tartalmazó 151/2003. Korm. rendelet 2. § szerint 12 hónap jótállási idő áll a fogyasztó rendelkezésére 10 000 forintot elérő, de 100 000 forintot meg nem haladó eladási ár esetén, 10 000Ft alatt 6 hónapot biztosítunk, az ékszer vásárlás időpontjától mely a számlán szereplő teljesítés dátumával megegyező. A vásárlót a jótállás joga akkor illeti meg, ha a hiba a termék fogyasztó részére való átadását követően keletkezett.
A megjelölt rendelet alá nem tartozó termékek tekintetében a gyártó által biztosított jótállási idő a webáruházban a termék mellett feltüntetésre kerül. Ezzel kapcsolatos problémák felmerülése esetén az üzemeltető pontos információt tud adni.
Jótállás esetében a fogyasztó a jótállási időn belül a meghibásodott termék díjmentes javítása vagy cseréje illeti meg. A garanciális javítások a gyártási hibából eredő meghibásodásokra terjednek ki. A garancia feltételek a termékek használati útmutatójában levő feltételek betartásával együtt érvényesek.
Nagy általánosságban a jótállás, garancia nem érvényesíthető abban az esetben, pl. ha az ékszer gyöngyhöz való csatlakozásánál lévő úgynevezett gyöngy befogató tű sérült, beletört a gyöngybe, mivel ebből nagy valószínűséggel az következtethető, hogy valamilyen külső mechanikai behatás(keményebb tárgyhoz ütődés) érte a gyöngyöt. Amennyiben a gyöngybefogató tű sértetlen, egyértelmű garanciális javításra, cserére jogosult.
Meghibásodása esetén a termékhez tartozó számlán szereplő bélyegzésen megjelölt e-mail címen és telefonszámon kaphat bővebb felvilágosítást a teendőkről vagy továbbá webáruházunk található elérhetőségeinek valamelyikén.
A termékek garanciális szervízpontjára történő eljuttatásának költsége a vásárlót terheli. A meghibásodott terméket közvetlenül webáruházunk címére kell visszaküldenie. Portósan küldött csomagokat nem áll módunkban átvenni, azt minden esetben visszaküldjük a feladónak!
A kijavítás során a termékbe csak új alkatrész kerülhet beépítésre. Az Szolgáltatónak törekednie kell arra, hogy a kijavítást, vagy cserét 15 napon belül elvégezze. Ha a kijavítás vagy a kicserélés időtartama a 15 napot meghaladja, akkor a vállalkozás a fogyasztót tájékoztatni köteles a kijavítás vagy a csere várható időtartamáról. A jótállás körében végzett tevékenység költségei a Szolgáltatót terhelik.
Egyebekben a jótállásra a Ptk.6.171-173.§-ban foglaltak az irányadók.
A kötelező jótállással érintett termékeket a 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet melléklete sorolja fel.
Garancia érvényesítésének lépései:
1. ÍRJA MEG NEKÜNK
Írjon nekünk az info@bemylux.hu email címre(Facebook messengeren kereszül nem fogadjuk el a garanciális ügyintézés kezdeményezését.) az alábbi adatok feltüntetésével:
- A vásárláskor megadott név és/vagy email cím;
- A megrendelése száma és vagy számla sorszáma és a visszaküldendő termék(ek) cikkszáma (megtalálja a megrendelés visszaigazoló emailben vagy a termék adatlapján, több termék esetén minden cikkszámot kérünk feltüntetni);
- Az eset leírása és a termékről készült fotó(kizárólag kép formátum jpg, jpeg, png stb.), melyen jól látható az esetleges meghibásodás.
Ezután az ügyfélszolgálatunk feldolgozza a kérését és válasz e-mailben közli a további teendőket.(Kérjük, amíg nem kap visszajelzést, addig ne adja fel a csomagot!)
2. EZUTÁN JUTTASSA VISSZA HOZZÁNK A KAPOTT CSOMAG TELJES TARTALMÁT
Azaz a vásárolt neghibásodott terméket számlát/jótállást.
A csomagot lehetősége van FoxPosttal visszaküldeni az alábbi csomagautomatába:
Nagy Martin E.v.
“Hajdúszoboszló Tesco”
(Hajdúszoboszló 4200 Hajdúszoboszló, Kabai útfél 0228/2 hrsz.)
vagy házhozszállítással az alábbi címre kérjük visszaküldeni a csomagot:
Nagy Martin E.v.
4200 Hajdúszoboszló Bródy Sándor utca 59
+36-20-951-2532
info@bemylux.hu
Fontos, a címet, telefonszámot és email címet kérjük pontosan a fentiek szerint tüntesse fel, azért hogy a csomag biztosan megérkezzen hozzánk.
3. 15 MUNKANAPON BELÜL KIJAVÍTJUK VAGY ÚJ TERMÉKRE CSERÉJÜK
Amint visszaérkezett hozzánk a termék új termékre cserélés esetén 1-3 munkanapon belül feladjuk Önnek az új csere terméket. Garanciális javítás esetén 15 munkanapon belül kijavítjuk és feladjuk Önnek a javított terméket.